Sidor

10 feb. 2012

OMG!

Alla världens sorger på en gång! typ...

Nemen vi fick elräkning idag! 128€!! Där blev ja lessen. Dessutom var det inte den enda räkningen, utan de fanns en till. Dessutom väntar jag telefonräkningen snart *suck* Jag blir ju ruinerad!

De som kändes så hemskt var ju att vi kom nyss hem från en shoppingrunda! Visserligen blev det bara ett par byxor, o lite annat smått. Men det kändes ju lite hemskt att få räkningar just idag då!

Ja, åså kom jag på att det snart är sommar. Gick in på mol-sidan, fick syn på arbetet jag skulle vilja till. Ringde dit. De sa jag skall skicka mail dit. Jag skickade mail med CV. Men di sa inte "ja" mesamma... Så nu är jag nervös igen!
Vad skall jag göra i sommar om jag inte får jobb? Dessutom skulle jag ju måsta göra nånting som jag kan. Och det är väl nästan bara restaurang... *mera suck*

Nåja, det är ju helg iallafall. Nu skall vi sitta med varsitt skolarbete. Snart blir det fastlagsbullar och kaffe!
Man måste ha kaffepaus för att ork, visst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar