Sidor

13 jan. 2012

Saker som irriterar

Att man kan bli så irriterad på småsaker! Som folk som säger "bläh" och "usch" och att något är äckligt, fast de inte har en en blåblekaste aning om vad det handlar om! eller vet vad det är! Eller aldrig smakat det! GÄÄHH!!!!

Dessutom hatar jag då jag får dåligt samvete över konstiga saker. Hade fått en dryck här tidigare i höstas typ, som jag aldrig fick uppdrucken, av någon anledning. Nu hade den gått ut på datum i augusti. Idag öppnade vi den, tyckte den smakade gammalt mjöd och hällde ut den. Dethär har jag nu dåligt samvete för; att jag aldrig smakade på den före den hade gått ut!

Något annat är likgiltiga attityder. Jag klarar helt enkelt inte av det! Uttryck era åsikter! Jag klarar faktiskt inte av "jag vet inte", "gör som du vill", "hur som helst bara"!
Ingen regel utan undantag, det är ju undantagen som bekräftar regeln.

Nåja, nu är det bara att fortsätta plugga då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar