Sidor

17 jan. 2012

Ontimagen!

Jagharmassoravontimagenidagigen!
Och nu funderar jag om jag borde ta värmedicin eller slå den med en köttbult...

Det är roligt att gå i skolan! Har idag haft omtent, som ja läste såå flitigt på så! Om jag får godkänt i dethär, så har jag lovat mig själv en present! Nånting fint, får se. Ny väska kanske? Eller något annat.
Men det kräver ju också att jag skall få godkänt, om med tanke på den tanten vi har haft i denhär juridikkursen, så tror ja kanppast de gick så bra denhär gången heller...

En annan rolig sak med skolan är alla läxor! Skall tills imoron skiva en 1-2 sidors uppsats i finska, "suhteeni suomen kielen"... Ei ole olemassa! Men de kanske man int får skriva. Skulle myycket hellre dricka té och läsa min bok än hålla på med detdär! Har skrivit nästan en sida, och känner mej klar! Grr

Sista roliga saken med skolan är alla tal vi skall hålla! 2 är 2 för mycket. Ett på svenska nästa vecka, och ett på finska om ett par veckor. Ingen aning om vad jag skall skriva om, men det lämnar säkert till sista minuten som vanligt. Det brukar göra det.

Om det skall vara något positivt med idag, så är det nog att jag inte har någon träningsvärk idag! Hade en extrem träningsvärk här i förra veckan, hela veckan, så det är skönt att slippa den nu.
Positiv sak 2 är att det bara är två skoldagar kvar till helg! Super!

Nåja, back to work..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar