Sidor

10 jan. 2012

Ny dag, nya tag

Hade håltimme idag mellan 10-15, så jag hade tänkt fara till gymmet då. Tanken var god! Sen var det ju bara det att jag började se en film när jag kom hem, kom sedan fram till att det var kallt ute idag och för mysigt i soffan med filmen. Dessutom kan jag skylla lite på att jag har ont i hela mej efter den massiva träningen igår! Så idag blev det paus, nya tag på torsda!

Däremot har jag än en gång anmält mej till omtent. Ifjol våras var jag på varje omtentamentillfälle under hela våren! Missade inte en chans! Hoppas det inte blir lika brutalt iår, borde verkligen skärpa till mej när det kommer till skolan, prov och sådant! Såhär kan man ju inte ha det....
Även om jag borde ta kontakt med studiehandledaren ännu i veckan och prata om mina framtida studier, och hur sjutton dethär skall gå till!

Har fått ett "positivt" besked idag! Människan jag hade skickat meddelande till angående sommarjobb, svarade idag! Hon var på semester, men är på plats igen efter tisdag... Det är ju positivt! Så då behöver jag bara vara nervös en vecka till. Värre kunde det ha varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar