Sidor

5 dec. 2011

Måndag - ledigt

Haha, idag har jag fått gjort massor! typ...
Iallafall, tänkte jag skulle börja titta på julkalendern (Mysteriet på Greveholm), och då se ikapp 5 avsnitt... Det slutade med att jag såg alla 24 avsnitt!! Och om ett avsnitt är i snitt 9-10 minuter, och sista närmare 20 min, hur länge satt jag då månne och tittade på julkalender? Inget slöseri med tid alls, nehej då!!
Men efteråt fick jag nog traskat iväg till gymmet iallafall, fast det kändes lite tungt.

Det har blivit vintrigare! Det var som, halt, ganska mycket halt dessutom. Och kallt!
Det snöade ju igårkväll, det är ingen snö kvar idag med mycket is. Kanske det blir snö till jul iallafall! Fast inga 3-meters hopar iår, tack!

Egentligen så hade jag ju tänkt tillbringa min lediga dag med skolarbeten, men det kändes så onödigt då det inte är deadline ennu, ungefär nånting sånt iallafall.
Men eftersom de har ställt int favorit-tvprogrammet, så har ja ju gott om tid att laga det nu istället, det är ju fantastiskt! Yey...

Snart e de jul! Och imorgon är det självständighetsdag, vilket betyder att pojkvännen också är hemma hela dagen! Då får vi kanske baka pepparkakshus, om inte det tar hela dagen att läsa på prov..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar