Sidor

19 nov. 2011

En lördag

En lördag som denna sitter vi hemma.
Eller nja, vi var ju duktiga och började (efter)middagen med att fa ti gymmet! Sen när vi for hem, så hade det frusit på bilrutan och börjat snöregna! Kanske de blir vinter ändå! Kanske de blir skönt om vi inte har en lika lång vinter iår som ifjol...

Vi blir nog hemmasittande ikväll, med film och popcorn, precis som igår! Int e de så paha de heller int...
Jag var på sitz i torsdags (och skall på onsdag igen!) så mitt spritbehov är fyllt, så jag har ingen emot att sitta hemma ikväll. Dessutom skall vi ju till åbo nästa helg på glöggrunda!!! =)

Min laktosfria/mjölkfria kost går lite sådär; då ja glömmer bort de! Fick kaffe på sängen imorse, där fanns vanlig mjölk i, och igår så stekte vi maten i vanligt smör...
Voi hohho att nää-ä!
Skall se om det kanske går bättre med min superhälsosamhet och mjölkfrihet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar