Sidor

1 mars 2011

Tisdag

Dagens "hitt"; skala lök och potatis! Nej, jag ska nog inte bli kock sådär på heltid inte. Det räcker bra med den mat jag lagar till mej själv om kvällarna. Även om det kan va roligt att laga mat åt några stycken på middag...
Dessutom tar det sån tid att laga mat! Det är först när jag är hungrig som jag börjar laga mat, och då är jag så väldigt hungrig så det skall gå så fort som möjligt att laga mat! Och helst gott också, men det kan ju inte alltid lyckas...

Om olika bloggar; hur skulle det vara med en matblogg? Eller.. mja, kanske det skulle vara en idé, men kanske inte bara en sådan då, det skulle ju kanske bli lite tråkigt i längden, eftersom min mat är lite.. enformig som oftast. Speciellt nu i framtiden, säkerligen. Till födelsedagen fick jag en mikro, så nu kan ja ju lättare värma mat! Troligen kommer denna mikro leda till att jag blir ännu latare med matlagningen än vad jag redan är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar