Sidor

5 mars 2011

Lördag

Jag börjar bli duktig på att tappa bort saker o ting nuförtiden!! Saker försvinner, man söker o letar överallt men kan helt enkelt inte hitta det; va gör man då?
Telefoner går ju att hitta; det går ju att ringa den. Men som nu, en liten sminkväska, var söker man? Väskor, golv, bord.. borta! Voi hemska saker...

Imorgon är dagen jag väntat på; flyttdagen! Jag far hemifrån med föräldrar en 10-tiden imoron förmiddag, vänner kommer o hjälper till på eftermiddagen så blir vi säkert klara på nolltid!
Kan knappt vänta heller, wee!!

Fast idag är det ju bara lördag, och i vanlig ordning väntar jobb. På sätt o vis är det väl bra, vad skulle jag annars hitta på hela kvällen kanske. Sitta hemma o se på TV, troligen antagligen. Det är väl det jag ändå har gjort hela veckan hittills, på grund av bristande motivation att få gjort nånting mera än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar