Sidor

5 mars 2016

Mammalådan

Nu kan man få se innehållet i den nya mammalådan! 
På yle.fi kunde man läsa om den, lm man blir lite nervös på kelas hemsidor. 

Källa; svenska.yle.fi

Men kela delar först ut sina gamla lådor, före de nya. Och de nya är lite mera poppis än de gamla, då den nya innehåller nya och flere saker (som en nalle och snuttefilt). 

Men jag tror jag kan få den nya mammalådan, då jag inte behöver beställa min förrän i maj! Det är ca. 9-10 veckor tills dess jag måste beställa, så det är lugnt, visst?

Lite kritik hade den nya lådan fått, då den innehåller "pojkiga" färger. Beige o brunt, är det faktiskt "pojkiga" färger? Isåfall såhar jag en "pojkig" barnvagn. 
(Vår unges kläder kommer att matcha vagnen, tufft va?) 
Vi vet inte ännu om vi får en flicka eller pojke, men oavsett så tror ja att ungen kommer att passa i beige, brunt o blått! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar