Sidor

13 feb. 2016

Shopping och bio

Okej, jag vet att att jag hade som nyårslöfte att inte shoppa. Men det har blivit lite ändrat till "inte shoppa något onödigt". 
Delvis på grund av att jag inte har några byxor som passar så bekvämt längre. Så nu har ja köpt två par nya! 
Hur en rosa läderjacka hittade hem till os vet jag inte... men den var på rea♥

Sedan var vi på pizza. Alltså PikkuQuattro; snabbare mat finns no int som smakar såde bra! 

Sen var det bio! 
Sambon ville se Deadpool. Biosalongen var helt full! Både äldre och yngre människor.

Filmen däremot, ja... lite humor var den, ganska skoj, med en del väldigt illamående tortyrscener som gjorde att jag ville lämna salongen...
Men förutöver det så var den bra!
Som Deadpool själv sa; dethär är ingen romantisk film, det är en skräckfilm.
Men det faktum att han pratade med kameran, gjorde det till en komedi


Så vi har typ firat alla hjärtans dag idag istället för imorgon. 
Och va e nu betär än he! 
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar